>>>هر چی خفنه اینجاست<<<

مصاحبه با پسر تن فروش تهرانی + عکس

>>>هر چی خفنه اینجاست<<<

مصاحبه با پسر تن فروش تهرانی + عکس

سید محمد خاتمی و دیدار با خانواده های زندانیان

سخنی با حجت الاسلام خاتمی
 سخنان حجت الا سلام سید محمد خاتمی در دیدار با خانواده های زندانیان را در یک سایت خبری می خواندم . حرفهایی خوب ،دلنشین، آرامش بخش و در عین حال عقلانی بود.

ایشان در این دیدار گفته بود:
 - نه می خواهیم و نه می توانیم سکولاریسم را در ایران بپذیریم.
- ما دلمان برای انقلاب و اسلام باید بسوزد و در کنار همدیگر باشیم.
- ما رهایی از سلطه بیگانگان و استبداد را می خواستیم .
- بنده از این حوادث برای جمهوری اسلامی ناراحتم . به خاطر ستمی که می شود. دوستانی الان در بند گرفتارند . جفاست که متهم به ضدیت با انقلاب و اسلام شوند.
- اکثر آنها سرمایه هایی هستند که هزینه برای انقلاب پرداخته اند امروز به ضدیت با امام و انقلاب متهم می شوند.

برای بررسی اخبار مربوط به16 و17 آذر به چند سایت داخلی و خارجی و نیز پیاده شده نوار رادیوها و تلویزیونهای آمریکایی و انگلیسی مراجعه کردم. دیدم در این اخبار آمده است : دانشجویان طرفدار آقایان خاتمی، موسوی و کروبی در دانشگاه شعار می دادند نه شرقی ، نه غربی جمهوری ایرانی ! آنها با جسارت و گستاخی عکس امام را پاره کردند و به علامت مخالفت با اسلام و انقلاب شعارهایی دادند که از گفتن آن پرهیز می کنم.

البته دانشجویان حزب اللهی معتقد به امام و انقلاب با حضوری حماسی و چند برابری نسبت به جمعیت آنها پاسخ آنها را دادند.

به سایت دیگر مراجعه می کنم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیتی پارلمان اسرائیل صریحا گفته است: مخالفان در ایران سرمایه بزرگ اسرائیل هستند.

کمی آن طرف تر اظهارات وزیر خارجه اسبق آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز را می خوانم که گفته است ، سیا باید دست به کار شود و از فرصت دلگرم کننده اعتراض دانشجویان در ایران استفاده کند.

باز در خبری می خوانم، که سخنگوی کاخ سفید هم می گوید؛ آنها (مخالفان نظام ) باید بدانند که صدایشان شنیده می شود!

از آن طرف وقتی صداهای این فرقه به گوش وزیر خارجه انگلیس می رسد او هم می گوید؛ از حامیان موسوی در دانشگاه حمایت می کنیم.

می خواهم کج بنشینم و دو کلمه حرف راست به آقای خاتمی بزنم:

1- در دانشگاه سخن از توانایی یا عدم توانایی بازگشت سکولاریسم به ایران نیست . در آنجا طرفداران اندک منسوب به شما دنبال «جمهوری ایرانی» هستند و صریحا با اسلام اعلام مخالفت می کنند.
سکولارها دنبال جدایی دین و سیاست هستند اما حریم دین را حتی به ظاهر هم که شده رعایت می کنند.
در دانشگاه طرفداران منسوب به شما صراحتا به امام (ره) اهانت می کنند آنجا بحث اندیشه و تعامل و ... نیست.
آن وقت شما در این دیدار می فرمایید دلمان برای انقلاب و اسلام می سوزد اما چرا حاضر نیستید دو کلمه به این جماعت طرفدار خودتان نصیحت کنید؟!

2- شما می گویید ما رهایی از سلطه بیگانگان را می خواهیم اما حاضر نیستید در پاسخ نتانیاهو ، وزیر خارجه انگلیس و سخنگوی کاخ سفید حرفی بزنید و چرا حاضر نیستید دو کلمه از تولی آنها به خودتان تبری جویید؟!

3- شما می گویید؛ «دوستانتان سرمایه هایی هستند که هزینه برای انقلاب پرداخته اند. » اما نتانیاهو می گوید این سرمایه ها در تهران در اختیار ماست.

حاضر نیستید این امر را تکذیب کنید. چرا که دوستانتان در دانشگاه به سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی پلاکاردی را در تجمعات خود بالا می برند که در شعار مرگ بر اسرائیل روی اسرائیل ضربدر زده و از آن تبری می جویند.اینها البته عددی نیستند و ما خوشحالیم که سرمایه اسرائیل در تهران رقمی نیست که بشود نگران شد . اما نگرانی در این است که چرا شما از آنها به عنوان دوستان خود یاد می کنید و حاضر نیستید آنها را نصیحت کنید و بگویید که این راه به جهنم ختم می شود.مردم ما بویژه دانشجویان با بصیرت این اخبار را دنبال می کنند و خودشان را در وسط میدان «نبرد نرم » می بینند . به همین دلیل حضور بی سابقه دانشجویان در دانشگاههای کشور بویژه دانشگاه تهران برای دفاع از نظام، امام و انقلاب بسیار فوق العاده است . شبکه های خبری جهان حتی حضور گسترده آنان را نتوانستند انکار کنند.

بنده بین خود و خدای خودم با شناختی که از شما دارم نمی توانم اظهارات شما را حمل بر بی صداقتی کنم و در دفاع شما از نظام ، اسلام و انقلاب تردید کنم. اما از سوی دیگر هم نمی توانم حقایقی را که هر روز در دور و برمان می گذرد ، نادیده و ناشنیده بگیرم.

مواضع شما با آقایان کروبی و موسوی قدری تفاوت دارد. متاسفانه آنها به سیم آخر زده اند و سوخت دوگانه سوز مخالفان امام و انقلاب و نظام را در هر مناسبتی مجانی تامین می کنند. اکنون در این مسیر سبقت می جویند که دشمنان نظام این را یا آن را لیدر مخالفان نظام معرفی کنند و انصافا هم آنها در این امر در حیرت هستند.

اما باور کنید مردم ما در این30 سال با همه فراز وفرودها از این رویدادهای تلخ زیاد دیدند و حیرت هم نکردند. مردم خوب می دانند وظیفه شان چیست، مردم خوب می دانند انقلاب صاحب دارد و چگونه می توانند با مدعیان تصاحب انقلاب برخورد کنند.

آقای خاتمی ، «تبری» و «تولی» یکی از اصلی ترین فروعات دین است. راه نجات شما و دوستانتان تبری از دشمنان اسلام و نظام است ، نباید نتانیاهو و وزیر خارجه خبیث انگلیس این طور از وقایع پس از انتخابات به وجد بیایند و حرفی بزنند که آبرو و حیثیت اصلاح طلبان را به باد فنا دهند کافی است این تبری را اعلام کنید . کافی است از اهانت و جسارتی که به امام (ره) در ساحت دانشگاه شده تبری جویید و در برابر این اهانت، مردانه بایستید.

این کار خود به خود شما را از همگرایی با شیطان بزرگ خارج می کند و امید آنها را ناامید می کند. تولی به امام و رهبری خود به خود پس از این «تبری» حاصل می شود.

مردم از شما همین را می خواهند . یعنی همین چیزهایی که قبلا به مردم می گفتید و الان مردم عمل می کنند و شما فراموش کردید!

دقت کنید دشمن شما را از منتقد دولت به وادی منتقد نظام و از آنجا به وادی مخالفت با نظام و از آنجا به وادی محاربه با نظام ،نکشاند. پیاده نظام شما در دانشگاه الان حرفهایی می زنند که حتی لرزه به اندام شما می اندازند، از این پیاده نظام تبری جویید. دانشجویان خوب می دانند با آنها چگونه برخورد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد